פניה לממונה תלונות הציבור

אנו שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, אפשר לפנות אלינו בדרכים הבאות:

 

פניה בטופס של שירות הלקוחות

מלאו את פרטיכם בטופס הפניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

פניה למוקדי השרות

פרטי התקשרות

מענה טלפוני
יום א’ -ה‘  08:30 - 16:00
ימי ו’, ערבי חג וחול מועד  08:30 - 12:00

 

פנייה לנציב תלונות הציבור

אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות בתלונה לממונה תלונות הציבור שלנו באחת מהדרכים המפורטות מטה.

נשוב אליכם עם מענה סופי עד 45 ימים מיום קבלת התלונה, אך במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב-15 ימים ואנו נודיע לכם על כך.

ניתן לפנות באמצעים הבאים:

  • בדואר אלקטרוני 
    pniot-tzibur@masav.co.il

  • בכתובת 
    ממונה תלונות הציבור
    מרכז סליקה בנקאי בע"מ
    הרוקמים 26 , חולון, מיקוד 588584
    מרכז עזריאלי חולון, בניין D, קומה 10

 

לצורך טיפול יעיל בפנייתכם נודה באם בגוף הפנייה יכללו הפרטים הבאים:
שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפניה

דיווחים שנתיים

דיווח שנתי לשנת 2022